Ferienanlage am Kellerberg In Zandt, Germany

Ferienanlage am Kellerberg



Ferienanlage am Kellerberg

Ferienanlage am KellerbergFerienanlage am KellerbergFerienanlage am Kellerberg


Ferienanlage am Kellerberg


Ferienanlage am Kellerberg - Stop at Ferienanlage am Kellerberg to discover the wonders of Zandt. The hotel has everything you need for a comfortable stay. Facilities for disabled guests, express check-in/check-out, luggage storage, room service, family room are on the list of things guests can enjoy. Comfortable guestrooms ensure a good night's sleep with some rooms featuring facilities such as heating, desk, balcony/terrace, television, satellite/cable TV. Access to the hotel's sauna, skiing, fishing, solarium, children's playground will further enhance your satisfying stay. Ferienanlage am Kellerberg is an excellent choice from which to explore Zandt or to simply relax and rejuvenate.

Hotel Name Ferienanlage am Kellerberg
Addressline Am Kellerberg 91
City Zandt
Zip Code 93499
Country Germany
Longitude - Latitude 12.73201 - 49.152088
Continent Europe


Ferienanlage am Kellerberg


Ferienanlage am Kellerberg Video





Ferienanlage am Kellerberg


You Might Also Like:
  • Falassarna Hotel In Crete Island, Greece
  • Aloft Tulsa Downtown In Tulsa (OK), United States
  • Hotel Samotlor In Nizhnevartovsk, Russia
  • Hotel Norte y Londres In Burgos, Spain
  • Hotel Kimen In Cres, Croatia
  • Related: Ferienanlage am Kellerberg In Zandt, Germany